ЯК "ВОЛВЕСТ" БУДУЄ КОМАНДУ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ. ДЕНЬ ПЕРШИЙ
TeamBuilding
Бізнес-тренер Рабочаускас Олег
01Липня
09:00
01.07 - 02.07
32 год.
українська
обід включено
ЯК "ВОЛВЕСТ" БУДУЄ КОМАНДУ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ. ДЕНЬ ПЕРШИЙ (ФОТО)
Бізнес-академія практичного менеджменту (PMBA) організувала проведення екстрім–тренінгу для працівників інвестиційної групи VolWest Group на тему "Корпоративні цінності як ключовий фактор у формуванні команди".
Навчання відбувалося на базі табору "Орлятко", що розташований у селі Сирники. Тренінг складався із трьох блоків: теоретичний ("Корпоративні цінності як ключовий фактор у формуванні команди"); мотузковий курс; нічні квести.
Збір учасників розпочався о 7:45 біля головного офісу корпорації "Волвест Груп", що розташований неподалік розважального комплексу "Адреналін Сіті". "Перекличка" та збір учасників тренінгу тривав до 8 години, після чого директор Бізнес-академії практичного менеджменту (PMBA) Тетяна Репницька запросила всіх присутніх зайняти свої місця в автобусі.
Через півгодини приїжджаємо до місця проведення екстрім-тренінгу дитячого оздоровчого табору "Орлятко", що у селі Сирники.
Для того, щоб "прогнати сон" у ранню пору, учасникам пропонують збадьоритися ранковою кавою та з'їсти канапку.
Потім усіх запросили зареєструватися та ознайомитися з роботою тренінгу, отримали бейджики з власними іменами.
Учасники зареєстрвуалися та зайняли свої місця в залі. Тетяна Репницька представила аудиторії спікера тренінгу Олега Рабочаускаса, співвласника декількох інвестиційних проектів, члена ради директорів корпорації "Волвест Груп", генерального директора ТОВ "Техно Модуль" .
Тренер назвав основні цілі, які мають досягти учасники. Зокрема, як зробити більше, ніж це можливо (робота з повною викладкою на 110 %), як усвідомити корпоративні цінності, які впливають на розвиток особистості та спонукають до дій в нестандартних ситуаціях, як подолати страх та відкрити в собі творчий потенціал для роботи в команді.
"Існує п'ять сфер людського існування:
- робота;
- фінанси;
- здоров'я;
- духовна сфера;
- людські відносини", – зауважив тренер.
І додав, що для того, щоб цього досягти потрібно пам'ятати про "правило 72": якщо ти поставив в житті ціль і хочеш її досягнути, вона має бути реалізована упродовж трьох діб. Якщо ж цього не зробити, мозок автоматично скаже їй "DELETE", адже він перенасичений інформацією.
Для того, щоб стати хорошим працівником та досягти успіху, потрібно знати філософію компанії, в якій ви працюєте. Також потрібно розуміти, на що орієнтована корпоративна культура, які її основні цінності.
"Цінності – це ті принципи, яким слідує людина, з якими намагається звіряти кожну дію, кожне рішення, кожен крок. Наприклад, в основі компанії VolWest Group існує п'ять основних цінностей: від щирого серця, щоб бути першим, інноваційно, з бездоганною якістю та високою прибутковсістю", – зазначив Олег Альгімонтасович.
Під час роботи в команді необхідно поступатися своїми цінностями заради досягнення спільного результату, але для цього необхідно подолати страх.
"Страх – це те, що не повинно статися. Але у нього є і позитивний момент – захисна функція", – пояснив присутнім тренер.
Для того, щоб учасники вчилися долати свої страхи, Рабочаускас запропонував аудиторії презентувати себе і поділитися своїм розумінням, хто такий лідер і що для кожного означає команда.
Учасники по черзі виходили на середину залу і розповідали про себе, тим самим знайомилися один з одним.
У тренінгу взяли участь і представники корпорації "Волвест Груп" з інших регіонів України.
Олег Рабочаускас звернув увагу присутніх, що корпоративна культура будь-якої організації має декілька рівнів:
- зовнішній ( фірмовий стиль, символи, слогани, організаційні церемонії);
- внутрішній (місія компанії, філософія, бренд-бук);
- неофіційний (неписані правила, взаємини співробітників).
Після обговорення попереднього кейсу учасників поділили на дві команди і дали завдання для кожної визначити п'ять цінностей корпоративної культури.
Час, який був відведений для командного обговорення, "пролетів" швидко, тому результати вирішили презентувати після обідньої перерви. Всі залюбки вирушили поповнити запаси енергії у місцевій їдальні.
Після того, як у їдальні нагодували червоним борщем та домашніми варениками зі сметаною, учасники презентували виконані завдання, а тих, хто запізнювався, "штрафували" піснею.
Обговоривши корпоративні цінності, які обрали команди, експерт зосередив увагу присутніх на тому, як формується корпоративна культура.
"Процес формування може відбуватися чотирма шляхами:
- довгостроковою практичною діяльністю;
- діяльністю керівника чи власника (власна культура);
- штучним формуванням організаційної культури фахівцями консультаційних організацій;
- природним відбором найкращих норм, правил і стандартів, запропонованих керівником і колективом.
І додав, що корпоративну культуру VolWest Group створили приблизно в 2007-2008 рр. за допомогою обговорення її основних цінностей на стратегічних сесіях, де кожен менеджер пропонував своє бачення.
Для того, щоб створити корпоративну культуру підприємства, потрібно враховувати три правила: знати рівень соціабельності (ступінь емоційних відносин між людьми) в колективі, відповідність діловій сфері, в якій здійснюється діяльність компанії.
Також експерт зауважив, що для того, щоб корпоративна культура передавалась для вивчення новим членам організації завжди має існувати "золотий фонд" працівників, люди, які здатні "нести" корпоративну місію.
"В часи кризи у нас був з десяток людей, яким ми завжди платили заробітну плату, бо це був "золотий фонд" компанії. Ми вижили завдяки тому, що втримали у себе цих людей", – поділився досвідом з присутніми Рабочаускас.
Наступний кейс був присвячений стратегії прийняття рішень. Аудиторія жваво реагувала на доповідь спікера та доповнювала його слова власними міркуваннями щодо відповідної теми.
Після обговорення та невеличкої кави-брейк Олег Рабочаускас презентував учасникам основні корпоративні цілі коропорації"Волвест Груп" (4Ч).
А також звернув увагу присутніх на п'ятикутну зірку TDM, яка зорієнтовує працівників корпорації в якому напрямку потрібно рухатися, щоб стати співучасником або партнером бізнесу.
"Зірка мість у собі п'ять основних цілей, які повинен досягти кожен з працівників: особистісний ріст, професійне зростання, team building, драйв. Така зірка є в кабінеті у кожного нашого менеджера", – звернув увагу експерт.
У процесі спілкування з аудиторією спікер також пояснив учасникам тренінгу, що означає поняття "коучінг" та як за допомогою асоціативних запитань людина може сама прийняти рішення.
Для того, щоб перевірити, як учасники приймають рішення в команді, експерт поділив учасників на дві команди та запропонував пограти в гру "Корабель", яка передбачає вирішити, кого з перерахованих людей (можна обрати лише шістьох) необхідно взяти в шлюпку за умови, коли корабель швидко йде на дно.
Команда "А" орієнтувалася на фізичні сили тих людей, які будуть перебувати в шлюпці, а команда "В" – на моральну витривалість.
Обговоривши раціональність командних рішень, почався перегляд мультфільму "Король Лев".
Після цього перегляду командам потрібно було описати сюжет та відповісти на запитання, щодо опису та візуалізації у відповідному фрагменті елементів сімейної, найманої культури, прийняття рішень, на якому етапі формується справжня команда, подолання страху, орієнтація на результат.
Команди справилися із завданням і представили результати обговорення, доповнюючи відповіді один одного.
Витримавши цілий день "теоретичного штурму", учасники підкріпили свої сили в їдальні за вечерею для того, щоб зібратися з духом для участі у мотузковому квесті.
Про те, як учасники екстрім-тренінгу проходили "мінне поле" та пропустили себе через 1000 Вт, читайте завтра.